Ἀργῶ. Το ἀρχαίο διαστημόπλοιο
Η ἀρχαία ἑλληνική μυθολογία δὲν ἀποτελεῖται ἀπὸ μυθεύματα, ἀλλὰ περιέχει πραγματικά γεγονότα τα ὁποῖα σήμερα, ὑστέρα ἀπὸ τα τεχνολογικά ἐπιτεύγματα των τελευταίων δεκαετιῶν, γίνονται κατανοητά καί παίρνουν τις ἀληθινές τους διαστάσεις.
Τυπικό παράδειγμα αὐτοῦ του τρόπου ἀποκρυπτογράφησης της ἀρχαίας φιλελληνικός μυθολογίας ἀποτελεῖ ἤ Ἀργῶ, ποῦ, ὅπως ἀναφέρεται στή Μυθολογία, ἦταν ἕνα πλοῖο.
Η Ἀθηνᾶ ἐκπονεῖ τα σχέδια γιά την κατασκευή της Ἀργοὺς καί ἐπιβλέπει καί βοηθάει στὴν κατασκευή της ἀπὸ τον Ἀργό, ἐπέβλεψε ἡ θεὰ Ἀθηνᾷ, ἡ θεὰ τῆς τεχνολογίας .
Τὸ ὑλικό ἀπ΄ τὸ ὁποῖο κατασκευάστηκε ἡ Ἀργῶ - σύμφωνα μὲ τὴν ἐπικρατέστερη .ἄποψη - ἦταν τὸ ἐκλεκτό ξύλο τῆς πεύκης (πίτυς ) , ποῦ συναντᾶται στῆ περιοχή τοῦ Πηλίου . Εἶναι τὸ ξύλο ποῦ τῆς ἔδωσε καὶ τὴν προσωνυμία <<Πηλιάδα >> Ἀργῶ. Πρόκειται γιὰ ξύλο ἀνθεκτικό καὶ στὸ νερὸ καὶ στὴ φωτιά, ποῦ ἀποτελεῖ ἕνα ἀπ΄ τὰ ἀκριβότερα εἴδη ξυλείας .
Εἶναι τὸ σημερινὸ ξύλο πιτς πάιν, ἀπ΄ τὸ ὁποῖο εἶχαν κατασκευαστή ἀργότερα χιλιάδες ἑλληνικὲς τριήρεις ποῦ μεγαλούργησαν στίς ναυμαχίες .
Ἡ θεὰ ἦταν ἐκείνη ποῦ /ἔβαλε τὴν τελευταία πινελιά στὴν κατασκευή τοῦ πλοίου .
Ὅταν οἱ ἐργασίες τελείωσαν, πρόσθεσε στὴν πλώρη του ἕνα κομμάτι ξύλο , τὸ << φωνῆεν >> ξύλο , ποῦ τὸ εἶχε φέρει ἀπ΄ τὴν ἱερὴ βελανιδιὰ τῆς Δωδώνης . Τὸ ξύλο αὐτὸ ἔδωσε στὴν Ἀργῶ ἀνθρώπινη λαλιά καὶ προφητική ἱκανότητα μετατρέποντας τὸ κατὰ τὰ ἄλλα φυσιολογικὸ πλοῖο σὲ πλοῖο μὲ ὑπερφυσικές δυνατότητες . Εἶναι χαρακτηριστικὰ τὰ ἐπίθετα ποῦ ἀποδίδονται στὴν Ἀργῶ σχετικὰ μὲ τήν ἱκανότητα της νὰ μιλᾶ. Ὁ Καλίμαχος τὴν ἀποκαλεῖ << φωνήεσσα >> , ὁ Λυσίμαχος << λάληθρο >>.
Τὸ πλοῖο της Ἀργοῦς κατασκευάστηκε στὶς Παγασές ἡ στὴν εὐρύτερη περιοχὴ τῆς Μαγνησίας κοντά στὸ λόφο Γορίτσα στὸ Βόλο . Τὸ ὄνομα μάλιστα << Παγασές >> λέγεται πῶς προέρχεται ἀπ΄ τὸ γεγονός τῆς ναυπήγησης τοῦ πλοίου τῆς Ἀργοῦς στὸ τόπο αὐτὸ, καθότι τὸ ρῆμα << πήγνυμι >> σημαίνει σκαρώνω καράβι.
Σὲ μία περιοχῇ, ὅπου παράξενα γεγονότα λαμβάνουν χώρα, γιὰ τὰ ὁποῖα ἐπιστημονική ἐξήγηση δὲ ἔχει δοθεῖ.
Ἀνεξήγητες ἐμφανίσεις ἱπτάμενον ἀντικειμένων ,
Ἀνεξήγητες ἐξαφανίσεις ἀνθρώπων εἶναι κάποια ἀπ΄ αὐτὰ τὰ γεγονότα ποῦ καθιστοῦν μυστηριώδη τὴ περιοχή.
Τὰ περισσότερο ἀξιοπερίεργο εἶναι στὸ λόφο τῶν Παγασῶν μὲ τὰ ἔντονα μαγνητικὰ πεδία,
ἔχη ἀνακαλυφθεῖ ἕνα κτίσμα τὸ ὁποῖο φέρει δύο ἀνάστροφα ἔψιλον ἑνωμένα στὴ μέση μὲ μία ὁριζόντια γραμμή , τὴν ὁποῖα διαπερνᾶ μία ἄλλη κάθετη γραμμὴ . Πρόκειται γιὰ κάτι τυχαῖο ἡ σχετίζεται μὲ σύμβολα , ποῦ παρατηρήθηκαν σὲ σύγχρονα UFO;
Αὐτὸ το σύμβολο δέν εἶναι τυχαῖο, γιατί, σύμφωνα με μαρτυρίες ἀπὸ διαφορετικά σημεῖα του πλανήτη μας, αὐτὸ το σύμβολο ὑπάρχει πάνω σε σύγχρονα UFO.'
Σύμφωνα λοιπόν με αὐτὸν το μῦθο, ὁ Δίας χτύπησε ἕνα σύννεφο ἀπὸ το ὁποῖο ἐξῆλθε ἤ Ἀθηνᾶ.
Κατασκευαστὴς τοῦ πλοίου ἀναφέρεται ὁ ἀρχιτέκτονας Ἄργος στὸ ὁποῖο ὁ Πελίας εἶχε δώσει ὁδηγίες νὰ προβεῖ στὴν κατασκευὴ ἑνὸς πλοίου. Ὁ Ἄργος ὅμως παρακούοντας τίς ὁδηγίες τοῦ Πελία , κατασκεύασε ἕνα καράβι τέλειο
Το τελευταῖο κομμάτι πού τοποθετήθηκε πάνω στὴν Ἀργῶ ἦταν ἕνα ξύλο ποὺ ἔφερε ἡ Ἀθηνᾶ ἀπὸ τὴ Δωδώνη, το ὁποῖο «μιλοῦσε» κι ὁδηγοῦσε τους Ἀργοναῦτες στή σωστή πορεία.Η Ἀργῶ «φώναξε» καὶ εἶπε ὅτι δὲν μπορεῖ νὰ κρατήσει ἄλλο το βάρος του Ἡρακλῆ.
«Ω, ἐγὼ ἦ δυστυχισμένη, μακάρι νὰ εἶχα συντριβεῖ καὶ καταστραφεῖ σιις Κυανές Πέτρες καὶ στὴν τρικυμία του Εὐξείνου Πόντου. Παρά πού τώρα ἄδοξη μεταφέρω την πασίγνωστη ἄγνοια των βασιλέων. Ἐπειδὴ τώρα ἡ αἰώνια Ερινύα μας παρακολουθεῖ ἀπὸ πίσω ὡς τιμωρούς του συγγενικοῦ αἵματος του ἀποθανόντος Ἀψύρτου. Ἐπέρχεται δὲ ἡ μία συμφορά πάνω στὴν ἄλλη. Διότι τώρα 8α κινδυνεύσω νὰ περιέλθω σε ἀθλία κι ὀδυνηρή δυστυχία, ἐάν πλησιάσω στίς Ιερνίδες Νήσους, ἐάν βεβαίως, ἀφοῦ παρακάμψετε τα Ἱερὰ Ἀκρωτήρια, δὲ φδάσειε στὸν κόλπο ἐσωτερικά της ξηράς καὶ της ἀπέραντης θάλασσας, κι ἐγὼ φθάσω ἔξω στὸ Ἀτλαντικό Πέλαγος. Ἀφοῦ εἶπε (ἡ Ἀργῶ) αὐτὰ, σταμάτησε νὰ μιλᾶ...» (στ. 1160-1188).
Η ἄποψη ὅτι ἡ Ἀργῶ ἦταν διαστημόπλοιο τεκμηριώνεται περισσότερο ἀπὸ τους παρακάτω στίχους ποῦ οὐσιαστικά ἀναφέρουν ὅτι «πετοῦσε»: «Οἱ Ἄλπεις ἔχουν ἐκτεταμένη αἰχμήν, ἐπικάθηται δὲ πάντοτε ἐκεῖ ὁμίχλη. Ἀπὸ δῶ ξεκινήσαντες βιαστικά...» (Ὀρφικά, στίχοι 1131-1136). «Τοῦτον, τον Κάνθο τον Αβαντιώτη κατενίκησεν ἡ μοῖρα, καὶ ἡ ἀνάγκη του ἐπέβαλε νὰ ἀποθάνει ὑπεράνω (πάνω ἀπὸ) της Λιβύης» (Ὀρφικά, στίχοι 118-131).
Επρόκειτο γιὰ ἕνα καράβι ποῦ ἔπλεε μὲ καταπληκτική , μᾶλλον θεϊκή , ὁρμὴ καὶ ταχύτητα . Ἐξάλλου τὸ ὄνομα της – σύμφωνα μὲ πολλούς μελετητές - προέρχεται ἀπ΄ αὐτὸ ἀκριβὸς τὸ γεγονός τῆς ἀστραπιαίας ταχύτητας . << Ἄργως >> στὴ ἀρχαιότητα σήμαινε λευκὸς καὶ συγχρόνως ταχύς γρήγορος .
Ἡ Ἀργῶ ὅμως δὲν ἔπλεε μόνο σὰν καράβι ποῦ ἦταν, ἀλλὰ εἶχε τὴν ἱκανότητα νὰ πετᾶ! Στὰ ὀρφικὰ << Ἀργοναυτικά >> ἀναφέρεται : << Οἱ Ἄλπεις ἔχουν ἐκτεταμένες αἰχμές , ἐπικάθεται δὲ πάντοτε ὁμίχλη >>. Ἀπὸ ἐδῶ, ἀφοῦ ξεκίνησαν βιαστικὰ ...>> Σὰν τόπος ἀναχώρησης της λοιπόν ἀναφέρονται τὰ βουνὰ τῶν Ἄλπεων καὶ ὄχι κάποιο λιμάνι. Κατὰ παραγγελία τῆς Ἀθηνᾶς τὸ καράβι ἀνυψώθηκε βιαστικά ; << Παλλάδος ἐννεσίησιν ἀνηέρθη, δὲ μᾶλ΄ ὥκα >>
Ἡ Ἀργὼ, ποὺ διέσχισε θάλασσες καὶ ὠκεανούς, γίνεται ὁ ἀιώνιος ὁδηγὸς τῆς ἀνθρωπότητος πρὸς τὴν ἀναζήτησιν τοῦ ἀκατόρθωτου