Κάλῶς ἦλθατε Στὸ κόσμο τῆς Ἱστορίας. ---- Τό Ιστολόγιο αὐτὸ δημιουργήθηκε μὲ σκὸπὸ να Ἀνακαλύψτε τὴ μαγεία τοῦ παρελθόντος τῆς Ἑλλάδας μαζί μας!
Δευτέρα 1 Μαΐου 2023
"Ἡ Ἑλλὰς ἐν Σμύρνῃ" - Σὰν σήμερα τὸ 1919 ἡ ἀποβίβαση τοῦ ἑλληνικοῦ στρατοῦ
Κυριακή 30 Απριλίου 2023
ΘΑΡΓΗΛΙΩΝ (30 ΗΜΕΡΕΣ) 23 ΑΠΡΙΛΙΟΥ - 23 ΜΑΙΟΥ
Μὴν Μάϊος Ἀθῆναι Σπάρτη
Ἀττική
Θαργηλιών Δελχίνιος
Θαργηλιών μὴν Ἀθήνησιν ια· ὠνομάσθη δὲ ἐπεί ὁ ἣλιος τότε πυρώδης ·
τὸ δὲ θερμὸν θαργήλιων ὠνόμαζον· τὰ δὲ ἂνθη τότε ἐξηταίνετὸ.
Θαργηλίων δὲ , ὁ ἐνδέκατος μὴν ὀνομάζεται · ἐπεί τότε ὁ ἥλιος πυρώδης ἐστὶ, καὶ ἐν τούτῳ τῷ μηνὶ τὰ τῆς γῆς ἄνθη ἀνεξηραίνετο. Ἀπὸ τοῦ θέρειν οὖν τὴν γῆν · τὸ δὲ θερμὸν θάργηλον ὠνομασται .
[Θαργηλιών ( Μάϊος ) εἶναι ὁ ἐνδέκατος μήνας τῶν Ἀθηναίων καὶ ὠνομάσθηκε ἔτσι διότι τότε ὁ ἥλιος εἶναι θερμὸς ( τὸ θερμὸν τὸ ὠνόμαζαν Θραγηλίων ). Τότε ἐπίσης ξεραίνονταν τὰ ἄνθη]
Θαργήλια· Ἀπόλλωνος καὶ ὅλος ὁ μήν ἱερός τοῦ Θεοῦ , ἐν δὲ τοῖς Θαργηλίοις τὰς ἀπαρχὰς τῶν φυομένων ποιοῦνται καὶ περικομίζουσι · ταῦτα δὲ Θαργήλιὰ φασιν · καὶ μὴν θαργηλιών . Καὶ εὐρετηρίαν ἐκάλουν θάργηλον .
[Τὰ θαργήλια ἦταν ἑορτή τοῦ Ἀπόλλωνος καὶ ὅλος ὁ μῆνας τοῦ Θεοῦ.
Τότε μαζεύουν τοὺς πρώτους ἀνοιξιάτικους καρπούς , καὶ τοὺς περιφέρουν . Αὐτὰ λέγονται θαργήλια . Καὶ τὴν καλὴ χρονιὰ τὴν ἔλεγαν Θάργηλον. ]
ΘΑΡΓΗΛΙΩΝ (30 ΗΜΕΡΕΣ) 23 ΑΠΡΙΛΙΟΥ - 23 ΜΑΙΟΥ
Ὁ Θαργηλιῶν εἶναι ὁ 11-ὅς μῆνας στὸ ἀττικὸ ἡμερολόγιο.
Ἦταν ἀφιερωμένος στοὺς θεοὺς Ἀπόλλωνα καὶ Ἄρτεμη, ἐνῶ ἀντιστοιχεῖ μὲ τὸ χρονικὸ διάστημα 23 Ἀπριλίου - 23 Μαΐου. Κυριότερες γιορτὲς τοῦ μῆνα αὐτοῦ ἦταν τὰ ὁμώνυμα Θαργήλια, ποὺ κρατοῦσαν δυὸ ἡμέρες, τὰ Βενδίδεια, τὰ ὁποῖα ἀναφέρονται καὶ στὸ Συμπόσιον τοῦ Πλάτωνα, καθὼς καὶ τὰ Καλλυντήρια καὶ τὰ Πλυντήρια, δυὸ γιορτὲς πρὸς τιμὴν τῆς θεᾶς Ἀθηνᾶς.
Ὁ Θαργηλιῶν ὀφείλει τὴν ὀνομασία του στὸ ρῆμα θέρειν καὶ στὴ λέξη Ἥλιος, δηλαδὴ θερμαίνει, καίει ὁ Ἥλιος, καὶ ἡ ἀντίστοιχη γιορτὴ τὰ Θαργήλια ἢ Θεργήλια ἦταν ἀφιερωμένη στὸν θεὸ Ἀπόλλωνα ὡς τὸν θεὸ τῆς ἡλιακῆς θερμότητας, μὲ τὴ δύναμη τῆς ὁποίας ὡριμάζουν οἱ καρποί: «Θαργήλια εἰσὶ πάντες οἱ ἀπὸ γῆς καρποί».
Τὰ Θαργήλια ἦταν γιορτὴ ποὺ ἐτελεῖτο τὴν 7η ἡμέρα τοῦ μῆνα, ἡ ὁποία ἐθεωρεῖτο ὡς γενέθλια ἡμέρα τοῦ Δήλιου Ἀπόλλωνα.
Τὴν παραμονὴ τῆς γιορτῆς, ποὺ ἐθεωρεῖτο ἡ γενέθλια ἡμέρα τῆς Ἀρτέμιδος, ἐτελεῖτο ἐξιλαστήρια ἢ καθαρτήρια θυσία, γιὰ τὸν ἐξαγνισμὸ τῆς πόλης τῶν Ἀθηνῶν:
«Θαργηλιῶνος ἕκτη καθαίρουσι τὴν πόλιν οἱ Ἀθηναῖοι» (Διογένης Λαέρτιος 11,44).
Ἡ θυσία τοῦ καθαρμοῦ ἦταν κατάλοιπο πανάρχαιας τελετῆς, κατὰ τὴν ὁποία δύο ἄντρες θυσιάζονταν -ὁ ἕνας γιὰ τοὺς ἄντρες τῆς πόλης καὶ ὁ ἄλλος γιὰ τίς γυναῖκες.
Οἱ δύο αὐτοὶ ἄντρες λέγονταν «φαρμακοί», ἴσως γιατί χρησίμευαν ὡς μέσα ἴασης καὶ καθαρμοῦ ὅλων τῶν ἄλλων.
Κατὰ τὸν Σουίδα, τρέφονταν δημοσία δαπάνη, ὁπότε πιθανῶς νὰ ἦταν κατάδικοι ποὺ ἡ ἐκτέλεσή τους προριζόταν νὰ γίνει στὰ Θαργήλια.
Κατὰ τοὺς κλασικοὺς χρόνους τὸ τελετουργικὸ τῆς γιορτῆς παρέμεινε ἴδιο, μόνο ποὺ στὴ θυσία γινόταν εἰκονικὴ ἐκτέλεση δύο ἀντρῶν.
Στὴ συνέχεια ἄρχιζαν οἱ κυρίως γιορτές, ποὺ ἔκλειναν τὴν ἑπομένη μὲ μουσικοὺς ἀγῶνες.
Στὴ διάρκεια τοῦ Θαργηλιώνα, ἐτελοῦντο ἐπίσης : α) Τὰ Βενδίδεια, τὴν 19η καί την 20η τοῦ μηνὸς πρὸς τιμὴν τῆς θρακικὴς σεληνιακῆς θεᾶς Βενδίδος, ἡ ὁποία ταυτιζόταν μὲ τὴν Ἀρτέμιδα, τὴν Ἐκάτη καὶ τὴν Περσεφόνη.
Τὰ Βενδίδεια γιορτάζονταν μὲ δημόσιες θυσίες καὶ τελετές.
Τὸ ἱερό της, τὸ Βενδίδιον, βρισκόταν κι αὐτὸ στὸν λόφο τῆς Μουνιχίας στὸν Πειραιᾶ. β) τὰ Πλυντήρια, την 25η τοῦ μηνὸς γιὰ τὸν καθαρισμὸ τῶν πέπλων τοῦ ἀρχαϊκοῦ ξοάνου τῆς Πολιάδος Ἀθηνᾶς στὴ θαλάσσια περιοχὴ τοῦ Φαλήρου, ἐνῶ στὴν πόλη σταματοῦσε κάθε ἐργασία.
Ἐπίσης, ἱερεῖς ἀπὸ τὸ γένος τῶν Πραξιεργιδῶν ἔπλεναν τὸ ξόανο τῆς θεᾶς ἀκολουθῶντας εἰδικὴ ἱερὴ τελετουργία. γ) Ἡ γιορτὴ τῶν Καλλυντηρίων την 19η τοῦ μηνὸς γιὰ τὸν καλλωπισμὸ τοῦ ναοῦ τῆς πολιούχου θεᾶς Ἀθηνᾶς καὶ τοῦ Ἐρεχθείου, καὶ τέλος δ) Ἀνὰ τριετία τὰ Μικρὰ Παναθήναια.
Διάφοροι ἐρευνητὲς (Mommsen κ.ἄ.) συνδυάζουν τὴν ἡλιακὴ ἀνατολὴ τοῦ σμήνους τῶν Πλειάδων στὸν οὐρανὸ μὲ τὴν τέλεση τῶν προϊστορικῶν γιορτῶν τῶν Πλυντηρίων.
Τότε γίνονταν, ἐκτὸς ἀπὸ τίς γιορτὲς πρὸς τιμὴν τῆς θεᾶς Ἀθηνᾶς, οἱ πλύσεις τῶν ἐνδυμάτων, οἱ ἐτήσιες ἐκλογὲς τῶν Ἀχαιῶν, ἐνῶ ἄρχιζε καὶ ἡ συγκομιδὴ τῶν δημητριακῶν.
Ὁ μῆνας Θαργηλιῶν ἀναφέρεται καὶ στὰ μηνολόγια τῆς Δήλου, Ἀμοργοῦ, Πάρου, Τήνου, Ἐφέσου, Περγάμου καὶ Μιλήτου.
Τετάρτη 26 Απριλίου 2023
27 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1941, Ἡ ΘΥΣΙΑ ΤΟΥ ΗΡΩΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΟΥΚΙΔΗ
Ὅταν μπῆκαν οἱ Γερμανοὶ στὴν Ἀθήνα, 27
Ἀπριλίου 1941, ἡ πρώτη τους δουλειὰ ἦταν νὰ στείλουν ἕνα
ἀπόσπασμα ὑπὸ τὸν λοχαγὸ Γιάκομπι καί τον
ὑπολοχαγὸ Ἔλσνιτς γιὰ νὰ κατεβάσει τὴ Γαλανόλευκη ἀπὸ τὸν Ἱερὸ Βράχο
τῆς Ἀκρόπολης καὶ νὰ ὑψώσει τὴ σβάστικα.
Δεξιὰ ὁ Παρθενῶνας, ἀριστερὰ οἱ Καρυάτιδες.
Ἀπὸ τὴν ἐλιὰ τῆς Ἀθηνᾶς οἱ Γερμανοὶ ἀντικρίζουν στὸ ἀκραῖο σημεῖο τοῦ
βράχου τῆς Ἀκρόπολης ποῦ δεσπόζει τῆς πόλης, τὴν γαλανόλευκη σημαία
ποῦ θ' ἀντικατασταθεῖ ἀπὸ τὸν ἀγκυλωτὸ σταυρό.
Ἡ ἐθνικὴ Σημαία μὲ τὸ μεγάλο σταυρὸ στὴν μέση
λάμπει καὶ τὰ χρώματά της τονίζουν καὶ τονίζονται ἀπὸ τὸν Παρθενῶνα.......
ποὺ στέκει ἀγέρωχος καὶ ὄμορφος ὅπως πάντα.
Ἐκεῖ στὴν θέση Καλλιθέα, στὸ ἀνατολικὸ σημεῖο
τοῦ Ἱεροῦ Βράχου ὁ ἐπικεφαλῆς του ἀποσπάσματος ζήτησε ἀπὸ τὸν εὔζωνο
ποὺ φρουροῦσε τὴ σημαία μας νὰ τὴν κατεβάσει καὶ νὰ τὴν παραδώσει.
Ὁ ἁπλὸς αὐτὸς φαντάρος, ὅταν στὶς 8:45 τὸ πρωί
ἔφθασαν μπροστά του οἱ κατακτητὲς τῆς χώρας μας
καὶ μὲ τὸ δάκτυλο στὴν σκανδάλη τῶν πολυβόλων
τους, τὸν διέταξαν νὰ κατεβάσει τὸ Ἐθνικό μας
σύμβολο, δὲν ἔδειξε κανένα συναίσθημα. Δὲν πρόδωσε τὴν τρικυμία της
ψυχῆς του. Ψυχρός, ἄτεγκτος καὶ ἀποφασισμένος.. ἁπλᾶ ἀρνήθηκε! Οἱ ὧρες
τῆς περισυλλογῆς, ποὺ μόνος του εἶχε περάσει δίπλα στὴν σημαία, τον
εἶχαν ὁδηγήσει στὴ μεγάλη ἀπόφαση.
"ΟΧΙ"!
Αὐτὸ μονάχα πρόφερε καὶ τίποτε ἄλλο. Μιὰ ἁπλῆ
λέξη, μὲ πόση ὅμως τεράστια σημασία καὶ ἀξία. Ἡ Ἑλληνικὴ μεγαλοσύνη σε
ὅλη την ἁπλῆ μεγαλοπρέπειά της κλεισμένη μέσα σὲ δύο συλλαβές! Ξέρουν
ἀπ' αὐτὰ οἱ Ἕλληνες..
Ὁ λοχαγὸς Γιάκομπι διέταξε ἕναν Γερμανό
στρατιώτη νὰ τὸ πράξει. Ὁ στρατιώτης τὴν κατέβασε κι ἀφοῦ μὲ τή
βοήθεια ἑνὸς συναδέλφου τοῦ τὴν δίπλωσε πολὺ προσεκτικά, τὴν παρέδωσε
στὰ χέρια τοῦ Ἕλληνα φρουροῦ. Ὁ εὔζωνας κοίταξε γιὰ λίγα δευτερόλεπτα
μὲ κατεβασμένο κεφάλι τὸ διπλωμένο γαλανόλευκο πανὶ πάνω στὰ χέρια
του. Κι ὕστερα τυλίχτηκε μὲ τὴ σημαία, ἔτρεξε ὡς τὴν ἄκρη τοῦ Ἱεροῦ
Βράχου καὶ μπρὸς στὰ μάτια των
ἐμβρόντητων Γερμανῶν ρίχτηκε μ' ἕνα σάλτο στόν
γκρεμό, βάφοντας τὸ ἐθνικό μας σύμβολο μὲ τό
τίμιο αἷμα του.
Οἱ Γερμανοὶ σκύβουν πάνω ἀπὸ τὸ κενό: 60 μέτρα
πιὸ κάτω, κείτεται ὁ Εὔζωνας, νεκρὸς πάνω στὸν βράχο, σκεπασμένος με
τὸ σάβανο ποῦ διάλεξε.
Οἱ δύο Γερμανοὶ ἀξιωματικοί, ποῦ εἶναι ἐπί
κεφαλῆς τῶν ἐμπροσθοφυλακῶν, ὁ ἀρχηγὸς ἱππικοῦ Γιάκομπι καὶ ὁ λοχαγός
Ἔλσνιτς τῆς 6ης ὀρεινῆς μεραρχίας, χρησιμοποιοῦν
τὸν ραδιοφωνικὸ σταθμὸ Ἀθηνῶν γιὰ νὰ στείλουν
μήνυμα στὸν Χίτλερ:
«Μάϊν Φύρερ, στὶς 27 Ἀπριλίου, στὶς 8 καὶ 10,
εἰσήλθαμε εἰς τὰς Ἀθήνας, ἐπὶ κεφαλῆς τῶν πρώτων γερμανικῶν τμημάτων
στρατοῦ, καὶ στὶς 8 καὶ 45, ὑψώσαμε τὴν σημαία τοῦ Ράϊχ πάνω στήν
Ἀκρόπολη καὶ στὸ Δημαρχεῖο. Χάϊλ, μάϊν Φύρερ».
Ἡ γερμανικὴ στρατιωτικὴ διοίκηση Ἀθηνῶν
ὑποχρέωσε τὴν προδοτικὴ κυβέρνηση Τσολάκογλου νὰ δημοσιεύσει στὸν Τύπο
ἀνακοίνωση, σύμφωνα μὲ τὴν ὁποία ὁ φρουρὸς τῆς σημαίας μας, ὑπέστῃ
ἔμφραγμα ἀπὸ τὴν συγκίνηση ὅταν τοῦ ζητήθηκε νὰ τὴν παραδώσει. Ὅμως οἱ
στρατιῶτες κι οἱ ἐπικεφαλῆς τοῦ γερμανικοῦ ἀποσπάσματος εἶχαν
συγκλονιστεῖ
ἀπ' αὐτὸ ποὺ εἶδαν καὶ δὲν κράτησαν τὸ στόμα
τοὺς κλειστό. Στὶς 9 Ἰουνίου ἡ εἴδηση δημοσιεύθηκε στὴν DAILY MAIL με
τίτλο: "A Greek carries his flag to the death" (Ἕνας Ἕλληνας φέρει την
σημαία του ἕως τὸν θάνατο).
Ἡ θυσία τοῦ Ἕλληνα στρατιώτη ἔγινε αἰτία νὰ ἐκδοθεῖ
διαταγὴ ἀπὸ τὸν Γερμανὸ φρούραρχο νὰ ὑψώνεται
καὶ ἡ ἑλληνικὴ σημαία δίπλα στὴ γερμανική.
Μέχρι πρὶν ἀπὸ λίγα χρόνια, ἐκεῖ στά
Ἀναφιώτικα κάτω ἀπὸ τὸν Ἱερὸ Βράχο, ζοῦσαν ἀκόμα αὐτόπτες μάρτυρες,
ποὺ εἶδαν τὸ παλικάρι νὰ γκρεμοτσακίζεται μπροστὰ στὰ μάτια τους
τυλιγμένο μὲ τὴν Γαλανόλευκη. Καὶ κάθε χρόνο, στὸ μνημόσυνό του στίς
27 Ἀπριλίου, ἄφηναν τὰ δάκρυά τους νὰ κυλήσουν στὴ μνήμη του. Οὐδείς
ἐνδιαφέρθηκε ποτὲ νὰ καταγράψει τὴν μαρτυρία τους.
Κωνσταντῖνος Κουκίδης
εἶναι τ' ὄνομα τοῦ εὐζώνου.
Κωνσταντῖνος Κουκίδης εἶναι τ' ὄνομα αὐτοῦ του
ΕΛΛΗΝΑ καὶ στολή του ἡ Σημαία μας.
Μᾶς τὸν ἔχουν κρύψει, μας τὸν ἔχουν κλέψει.
Κλεῖστε κι αὐτὸν τὸν ἐθνομάρτυρα στὴν ψυχή σας κοντὰ στοὺς ἄλλους.
Ἀπαιτεῖστε νὰ γραφτεῖ τ' ὄνομά του στὰ σχολικὰ βιβλία τῆς Ἱστορίας.
Ψιθυρίστε το, ἔστω καὶ βουβά, μέσα σας,
κάθε φορὰ ποὺ ἀντικρίζετε τὴ σημαία μας.
Πεῖτε στὰ παιδιά σας ὅτι αὐτὴ ἡ σημαία, ἔχει βυζάξει
ποταμοὺς ἑλληνικοῦ αἵματος, γιὰ νὰ μπορεῖ
ἀγέρωχη νὰ κυματίζει τὴν τιμὴ καὶ τὴν ἀξιοπρέπειά μας.
Τὸ ἀφιερώνουμε στοὺς Εὐρωπαίους.
Καὶ κάτι ἄλλο:
Τὸ νὰ προσπαθεῖ κάποιος νὰ ἐξαλείψει μιὰν Ἰδέα
εἶναι σὰν νὰ προσπαθεῖ νά... συνθλίψει τὸν ἀέρα μὲ μιά
μυγοσκοτώστρα...
Κι ΕΜΕΙΣ οἱ ΕΛΛΗΝΕΣ εἴμαστε... πλήρεις ΙΔΕΩΝ...
Εἰδικὰ σήμερα, ποὺ οἱ σύγχρονοι ἐφιάλτες προσπάθησαν ἀκόμα καὶ νὰ ἀμφισβητήσουν τὴν θυσία του, ὅπως οἱ ναζὶ πρόγονοι τους, γιὰ νὰ στερήσουν ἀπὸ τὸν ἀμυνόμενο Ἕλληνα τὴν ἱστορική του εὐθύνῃ. Γιὰ νὰ τὸν κάνουν ἄβουλο ἀμνό, πειθήνιο ὄργανο.
Ὅλα ἄλλωστε ἔχουν τὸν σκοπό τους καὶ ἡ λήθη εἶναι τὸ μεγαλύτερο ὅπλο τῶν ἐξουσιαστῶν.
Πολύτιμες πληροφορίες ἔχει το
Κάποια ἄλλα στοιχεῖα ποὺ φαίνεται νὰ συνηγοροῦν ὑπὲρ τοῦ ἀνωτέρῳ ἡρωικοῦ γεγονότος καὶ τῶν ὁποίων γίνεται ἐπίκληση, εἶναι τὰ ἑξῆς:
1. Ἡ δήλωση τοῦ ἐπὶ κεφαλῆς τῆς Διευθύνσεως Ἱστορίας Στρατοῦ (Δ.Ι.Σ.), ὅτι πράγματι ἐκ τῶν ἱστορικῶν ἀρχείων, ἐμφαίνεται ὅτι «ὁ φρουρὸς στρατιώτης τῆς σημαίας ηὐτοκτόνησεν περιβληθεὶς ταύτην».
2. Ὁ τότε Ἀρχιεπίσκοπος Χρύσανθος, στὰ ἀπομνημονεύματά του, ἀναφέρει ὅτι: «Ὁ Ἕλλην φρουρὸς τῆς Ἑλληνικῆς σημαίας ἐπὶ τῆς Ἀκροπόλεως, μὴ θελήσας νὰ παραστῇ μάρτυς τοῦ θλιβεροῦ θεάματος τῆς ἀναρτήσεως τῆς ἐχθρικῆς σημαίας, ὥρμησεν ἐκ τῆς Ἀκροπόλεως κρημνισθεὶς καὶ ἐφονεύθῃ. Ἐκάθησα στὸ γραφεῖον μου περίλυπος μέχρι θανάτου καὶ δακρύων...»....
3. Ἡ ἐφημερίδα Daily Mail δημοσίευσε στὶς 9 Ἰουνίου 1941, σὲ δημοσίευμα μὲ τίτλο «A Greek carries his flag to the death» (Ἕνας Ἕλληνας φέρει τὴν σημαία του ἕως τὸν θάνατο) γράφει: «Ὁ Κώστας Κουκίδης, Ἕλληνας στρατιώτης ὁ ὁποῖος φρουροῦσε τὸ ἐθνικὸ σύμβολο τῶν Ἑλλήνων πάνω στὴν Ἀκρόπολη, τυλιγμένος μὲ τὴν Γαλανόλευκη, ἐφόρμησε στὸ κενὸ καὶ αὐτοκτόνησε (27/4/1941)».
4. Ὁ Νίκολας Χάμοντ (Nicolas Hammond), καθηγητὴς τοῦ Πανεπιστημίου τοῦ Κέμπριτζ, ἀξιωματικὸς Εἰδικῶν Ἐπιχειρήσεων Καΐρου στὴν Ἑλλάδα κατὰ τὴν Κατοχή, γράφει: «Την 27ην Ἀπριλίου 1941, λίγο προτοῦ χαράξει, ὅλα ἦσαν κλειστά. Τότε ἔμαθα ὅτι οἱ Γερμανοὶ διέταξαν τὸν φρουρὸ τῆς Ἀκροπόλεως νὰ κατεβάσει τὸ ἑλληνικὸ σύμβολο. Πράγματι, ἐκεῖνος τὴν ὑπέστειλε. Τυλίχθηκε μὲ αὐτὴν καὶ αὐτοκτόνησε, πέφτοντας ἀπὸ τὸν βράχο...»....
5. Μιὰ ἀναφορὰ τοῦ λογοτέχνη Μενέλαου Λουντέμη στὸ διήγημά του «Τὰ ἄλογα τοῦ Κουπύλ», ποὺ γράφτηκε τὸν Ὀκτώβριο τοῦ 1944: «...τὴν κατέβασε, τυλίχθηκε μέσα κι ἔπεσε χωρὶς ἡρωισμοὺς ἀπ' το βράχο».
6. Τὸ Λεύκωμα «Ἔπεσαν γιὰ τὴ ζωή», τοῦ ΚΚΕ: «Τὴ στιγμὴ ποὺ ἄλλοι ἔδιναν γῆ καὶ ὕδωρ στοὺς χιτλερικούς, ὁ Ἕλληνας στρατιώτης, πιστὸς στὰ πατριωτικὰ ἰδανικά, προτίμησε νὰ αὐτοκτονήσει τυλιγμένος μὲ τὴ γαλανόλευκη, πέφτοντας ἀπὸ τὸν ἱερὸ βράχο τῆς Ἀκρόπολης, παρὰ ν' ἀνεβάσει στὸν ἱστὸ τὴ σβάστικα».
7. Σύμφωνα μὲ τὴν ἱστορικὴ ἔρευνα τοῦ ἀντιστασιακοῦ ἐρευνητῆ Κώστα Γ. Κωστοπούλου: «Ὁ Ἥρωας Στρατιώτης, χτυπῶντας πάνω στὰ βράχια, στὴν διαδρομὴ τῆς πτώσεώς του στὸν γκρεμὸ ἀπὸ τὸν βράχο τῆς Ἀκροπόλεως, ὅταν τελικὰ κατατρακυλώντας, ἔπεσε στὴν ὁδὸ Θρασύλλου στὴν Πλάκα, εἶχε πολτοποιηθεῖ καὶ ἡ στολή του ἦταν καταξεσκισμένη. Ὅταν τὸν περιμάζεψαν δύο-τρεῖς κάτοικοι τῆς Πλάκας, δὲν βρῆκαν τίποτε ἐπάνω του ἐκτὸς ἀπὸ ἕνα τσαλακωμένο ταχυδρομικὸ δελτάριο στὸ ὁποῖο ἔγραφε πολὺ κακογραμμένα τὸ ὄνομα τοῦ παραλήπτη: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΥΚΙΔΗΣ. Αὐτὰ τὰ στοιχεῖα εἶχαν καταθέσει δύο γέροντες (ἐπιζῶντες ἀκόμη) σχετικὰ μὲ τὸ ἀνωτέρῳ περιστατικό».
8. Μιὰ προσωπικὴ ἔρευνα τοῦ ἀντιστασιακοῦ Χαράλαμπου Ρούπα, ἡ ὁποία δημοσιεύθηκε στὴν ἐφημερίδα «Τὸ Βῆμα τῆς Αἰγιαλείας» (12 Μαΐου 2006):
«Ἐγὼ καὶ οἱ φίλοι μου, περίεργοι καὶ ἀργόσχολοι συνταξιοῦχοι, ἀρχίσαμε νὰ ψάχνουμε στὴν Πλάκα μέσα στὰ παραδοσιακὰ ταβερνάκια καὶ καφενεῖα, μήπως βροῦμε κάποιο γεροντάκι ποὺ νὰ μᾶς ἔλεγε κάτι τὸ σχετικό. Ὅλοι γνώριζαν τὸ περιστατικό, ἀλλὰ μᾶς ἔλεγαν, «ἄκουσα... μοῦ εἶπαν...», δηλαδὴ αὐτὰ ποῦ γνωρίζαμε κι ἐμεῖς. Τελικά, ψάχνοντας καὶ κάνοντας μὲ ὑπομονὴ τὴν ἔρευνά μας, βρήκαμε μία γριούλα ποὺ μᾶς εἶπε: «Πηγαίνετε κάτω στοὺ Μακρυγιάννη (μᾶς εἶπε περίπου τὴν διεύθυνση), κι ἐκεῖ ζεῖ ἕνας πρώην τσαγκάρης. Αὐτὸς εἶναι ὁ γιος τοῦ παγοπώλη ὁ ὁποῖος μὲ τὸ καροτσάκι του πῆρε τὸν νεκρὸ στρατιώτη, καὶ τὸν ἐπῆγε στὸ Α' Νεκροταφεῖο καὶ τὸν ἔθαψε».
Τελικά, συναντήσαμε τὸν γερο-τσαγκάρη. Δυσκολευθήκαμε ὅμως νὰ τοῦ δώσουμε νὰ καταλάβει το τί θέλαμε νὰ μᾶς πεῖ, διότι οὔτε ἄκουγε, κι οὔτε ἔβλεπε καλά. Στὸ τέλος, συγκινημένος, μᾶς εἶπε: «Ἐκείνη τὴν ἡμέρα εἴχαμε κλεισθεῖ στὰ σπίτια μας, ὅπως κι ὅλη ἡ Ἀθήνα. Ἐγὼ τότε ἤμουν 16 χρονῶν. Ἀκούσαμε στὸν δρόμο μία γριὰ ποὺ στρίγκλιζε. Πεταχθήκαμε τότε στὸν δρόμο δύο-τρεῖς, γιὰ νὰ δοῦμε το τί συμβαίνει, καὶ τότε εἴδαμε τὸ τραγικὸ αὐτὸ θέαμα: Ἕνα χιλιοστραπατσαρισμένο πτῶμα ντυμένο στὸ χακὶ καὶ μία σημαία γύρῳ,γύρω του ματωμένη. Χαρτιά, πορτοφόλι κλπ. δὲν βρέθηκαν ἐπάνω του, ἐκτὸς ἀπὸ ἕνα δελτάριο ποὺ ἔγραφε τὸ ὄνομά του. Τὸ δελτάριο τὸ κράτησε ἕνας φίλος τοῦ πατέρα μου. Ἐπειδὴ ὁ πατέρας μου κι ἐγὼ μοιράζαμε κολῶνες πάγου στὰ σπίτια, εἴχαμε ἕνα καρότσι. Τὸ ἔβαλαν τὸ παλληκάρι μέσα μαζὶ μὲ τὴν σημαία, τὸ σκέπασαν μὲ μία κουβέρτα καὶ τὸ πῆγαν μαζὶ μὲ τὸν φίλο του στὸ Ἀ΄ Νεκροταφείου καὶ τὸ ἔθαψαν.
Ἐκεῖ βρῆκαν ἕναν παπᾶ καὶ τοῦ εἶπαν τί εἶχε συμβεῖ. Αὐτὸς τοὺς πῆγε σὲ ἕναν ἀνοικτὸ τάφο, τύλιξαν τὸ παλληκάρι μὲ ὅ,τι εἶχε μείνει ἀπὸ τὴν σημαία, εἶπε καὶ δύο-τρία λόγια ὁ παπᾶς καὶ τὸ παράχωσαν. Ἐκεῖνο ὅμως ποὺ πρέπει νὰ σᾶς τονίσω, αὐτὸ τὸ τραγικὸ περιστατικὸ ἀπὸ στόμα σὲ στόμα τὸ εἶχε μάθει ὅλη ἡ Ἀθήνα. Ὁ πατέρας μου φοβήθηκε καὶ δὲν μὲ πῆρε μαζί του. Ἐὰν πήγαινα κι ἐγώ, τότε θὰ σᾶς ὑπέδειχνα ποὺ ἀκριβῶς εἶναι παραχωμένο τὸ παλληκάρι. Τὸν πατέρα μου, τὸν ἔχασα τὸν Ἰανουάριο τοῦ 1942 στὴν μεγάλη πεῖνα.>»>.
9. Ἀπὸ τὸ βιβλίο «Μυστικὴ Ἀκρόπολη» τοῦ Ἰωάννη Γιαννόπουλου, παρατίθενται δύο ἀκόμα μαρτυρίες.
Ὁ Κυριάκος Γιαννακόπουλος, παιδὶ ἀκόμη, πουλοῦσε τσιγάρα στὴν Πλάκα, γεννημένος πρὶν ἕνδεκα χρόνια στὸ Θησεῖο. Ἔτυχε τὴν στιγμὴ τῆς θυσίας νὰ στρέψει τὸ βλέμμα του πρὸς τὴν Ἀκρόπολη: «Τὴν ὥρα ἀκριβῶς ποὺ ἔπεφτε τὸ παιδὶ μὲ τὴν σημαία τυλιγμένο καὶ κτυποῦσε στοὺς βράχους. Ἔκανα νὰ τρέξω πρὸς τὰ ἐκεῖ καὶ δὲν μποροῦσα. Ναὶ προσπάθησα, νὰ πάω καὶ ἐγὼ ἐκεῖ... Τὸ παιδί... τρέξανε, χάλασε ὁ κόσμος, ἔγινε σεισμὸς ἐκείνη τὴν ὥρα ποὺ εἶδαν τὸ παιδί, ὅλος ὁ κόσμος ἀναστατώθηκε. Ποῦ νὰ πάω ἐγὼ παιδάκι τότε, νὰ χωθῶ, ἐκεῖ μέσα στὴν στοὰ τῆς Ἀκροπόλεως, νὰ μαζέψω... νὰ προσφέρω τί; Ἁπλῶς πῆρα τὰ πράγματά μου καὶ ἔφυγα. Σκοτώθηκε ἐκείνη τὴν ὥρα. Κτύπησε στοὺς βράχους καὶ ἐκτινάχθηκε. Τὸ θυμᾶμαι, τὸ βλέπω σὰν νὰ τὸ βλέπω τώρα. Αὐτὸ τὸ πρᾶγμα δὲν πρόκειται νὰ φύγει ποτὲ ἀπὸ τὰ μάτια μου, μόνο ὅταν πεθάνω!».
Ὁ Στάθης Ἀρβανίτης, μικρὸ παιδὶ κι αὐτός, θυμᾷται: «Ἤμουνα τότε ἑπτὰ χρονῶν. Μέναμε ἀκριβῶς κάτω ἀπ' τὴν Ἀκρόπολη. Ἐκείνη τὴν ἡμέρα στὶς 27 Ἀπριλίου -μιὰ ἡμέρα ἡλιόλουστη μὲ καθαρότατο οὐρανό- ὁ πατέρας μου εἶχε ἀπαγορέψει καὶ στὸν ἀδελφό μου καὶ στὴν μητέρα μου νὰ βγοῦνε ἀπ' τὸ σπίτι. Ἐγὼ ἤμουνα στὴν ταράτσα καὶ ἔπαιζα μὲ τὸ αὐτοκινητάκι μου. Ξαφνικὰ βλέπω ἕνα σῶμα, μᾶλλον πρέπει νά 'τανε τσολιάς, νὰ πέφτει ἀπὸ τὴν Ἀκρόπολη καὶ νὰ χτυπιέται στοὺς βράχους. Κατέβηκα κάτω καὶ τὸ ἀνέφερα στὸν πατέρα μου, ὁ ὁποῖος μέσα στὴν σύγχυση τὴν στιγμὴ ποὺ ἔμπαιναν οἱ Γερμανοί, κάπως δὲν μὲ πίστεψε. Μετὰ 15 ἡμέρες ἔρχεται καὶ μοῦ λέει: «Μικρὲ εἶχες δίκιο. Τὸ εἶπε τὸ BBC.>»>.
Μετὰ ἦλθαν οἱ νεογενίτσαροι γιὰ νὰ μᾶς πείσουν ὅτι ὁ Κωνσταντῖνος Κουκίδης "δὲν ὑπῆρξε". Οἱ κεμαλοναζὶ τῶν συνωστισμῶν, τῆς παράδοσης Ἐθνικῆς κυριαρχίας.
Ἴσως νὰ ἔχουν δίκιο. Δὲν "Ὑπῆρξε". Ὑπάρχει μέσα σὲ κάθε ἐλεύθερο μυαλό, σὲ κάθε Ἕλληνα ποὺ γνωρίζει ὅτι δὲν ἔχει δικαίωμα γονιδιακῆς ἐκμετάλλευσης τῆς καταγωγῆς του, παρὰ μόνο χρέος.
Ἕνα κολοσσιαῖο χρέος ποὺ πρέπει νὰ τὸ φέρουμε εἰς πέρας ἐπάξια. Τὸ νὰ γεννιέσαι Ἕλληνας, εἶναι ὑποχρέωση. Ἀλίμονο σὲ αὐτοὺς ποὺ βαυκαλίζονται γιὰ τὴν καταγωγὴ τοὺς χωρὶς νὰ γνωρίζουν τὸ χρέος τους. Τὸν ρόλο τους στὴν Γῆ.
Τὸ ἔθεσε ἄλλωστε ἄψογα ἡ Λιάνα Κανέλλη πρὶν λίγες ἡμέρες:
"Ἔχουν τὸ θράσος νὰ μιλοῦν στὴν Ἑλλάδα γιὰ τὸ μαχαίρι στὸ κόκκαλο. Ὅτι θὰ βάλουν λέει τὸ μαχαίρι στὸ κόκκαλο. Πού; Στὴν πατρίδα ποὺ ὑμνεῖ τὰ Ἱερὰ Ὀστᾶ τῶν Ἑλλήνων ποὺ ἔπεσαν γιὰ τὴν Ἐλευθερία! Τέτοια Ὕβρις..."
καὶ συμπληρώνει: "Ἡ Ἑλλάδα ὅμως εἶναι ἡ μόνη χώρα ποὺ ἔκανε τὸ κύριο ὄνομα "Ἐφιάλτης", οὐσιαστικό. Γιὰ νὰ γράφεται μὲ μικρὸ "ἔ" καὶ ὄχι κεφαλαῖο, ἐξασφαλίζοντας τοῦ τὴν ἀπαξίωση μέσα στοὺς αἰῶνες".
Ἐνάντια στὴν Λήθη
...καὶ γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς.
Σάββατο 22 Απριλίου 2023
«Δὲν μποροῦν νὰ κρύψουν πλέον την οὐράνια καταγωγή τῶν Ἑλλήνων!»
Ἑλληνικό Ἰχώρ: Ἐπιστήμονες ἀποφάνθηκαν ὅτι το DNA τῶν Ἑλλήνων εἶναι διαφορετικό!
Ἰχώρ, μύθευμα ᾗ ἱστορία;
Ποιοί ἦταν πραγματικά οἱ Θεοί της Ἀρχαίας Ἑλλάδας, ἦταν ἁπλῶς σύμβολα ἡ ἀληθινά ὑπερδύναμα ὄντα; Η ἀλήθεια εἶναι ὅτι ὑπάρχουν ἀρκετὰ ἐπιχειρήματα ἱκανὰ νὰ μας πείσουν ὅτι οἱ θεοί τῶν Ἀρχαίων Ἑλλήνων ἦταν σύμβολα, ὅπως ὑποστήριζε καὶ μία μεγάλη μερίδα φιλοσόφων, οἱ Στωικοί, οἱ ὁποῖοι πίστευαν ὅτι οἱ μῦθοι δὲν ἔχουν κυριολεκτική σημασία ἀλλὰ ἀντίθετα παρουσιάζουν ἀλληγορικές διηγήσεις, χρήσιμες γιὰ την καθημερινότητα τῶν ἀνθρώπων.
Ὑπάρχει περίπτωση νὰ ἰσχύει το ἀντίθετο; Σε ὁλόκληρη την Ἑλληνική γραμματεία, ὁποιοσδήποτε μπορεῖ νὰ ἀνακαλύψει μία ἀτελείωτη σειρά ἀπὸ παράδοξες καὶ μεταφυσικές ἐμπειρίες, ποῦ οἱ θνητοί πρόγονοί μας τις ἀπέδωσαν στοὺς ἀθάνατους θεούς τους. Ἐπίσης ὑπάρχει μία παραφυσική λεπτομέρια ποῦ ἴσως ἀποτελεῖ κλειδί γιὰ την διατύπωση της ἀληθινῆς φύσης των ἀρχαίων θεῶν.
Μέσα στὴν μυθολογία ὑπάρχουν ἀμέτρητες ἀναφορές σχετικά με μιά οὐσία ὀνόματι Ἰχώρ ποῦ ἔρρεε στὶς φλέβες τῶν Θεῶν καὶ ἦταν γαλαζόχρωμη.Ἡ οὐσία Ἰχώρ ἀναφέρεται ἀπὸ τον Ὅμηρο, τον Πλάτωνα, τον Ἀπολλώνιο τον Ῥόδιο, τον Ἰουλιανό,τον Ἀριστοτέλη,τον Πυθαγόρα κ.α.
Ὁ Ὅμηρος ἀναφέρει: (Ἰλιάς Ε 340 καὶ Ὀδύσσεια 405). «ρέε δ’ ἄμβροτον αἷμα θεῖο, ἰχώρ, οἷς περ τε ρέει μαχάρεσση θεοίσιν».
Ὁ Πλάτωνας (Πλάτων, Τίμαιος, 39, 3) «ὁ ἰχώρ, το ὑγρὸν, ὁ ὀρὸς του αἵματος εἶναι ἁπαλὸς της μαύρης καὶ της ὀξείας χωλῆς εἷναι δριμύς, ὅταν ἀναμειγνύεται ἕνεκα θερμότητας με ἁλμυρὰ συστατικά, τότε το ὀνομάζουμε ὀξὺ φλέγμα».
Ὁ Πυθαγόρας ἐπίσης ἀναφέρει περί «θείας οὐσίας» στὸ αἷμα τῶν Ἑλλήνων πού προστατεύει τους
φέροντες ἀπὸ ἀλλοίωση ἡ μετάλλαξη του γενετικοῦ τους κώδικα.
Ἐπίσης, στὴν μυθολογία γίνεται μία ἀναφορά γιὰ ἕναν μυθικό φύλακα της Κρήτης,τον Τᾶλω, ποῦ ἦταν κατασκευασμένος ἀπὸ χαλκό ἀπό τον θεό Ἥφαιστο καὶ μέσα του ἔρεε ἰχώρ (θὰ μποροῦσε νὰ ἦταν ἕνα εἶδος καυσίμου;)!
Πρόκειται σύμφωνα με ἀναφορές γιὰ μία ζωογόνο οὐσία ποῦ εἶναι ἀθάνατη, ἄφθαρτη, δὲν ὑπόκειται στούς νόμους σύνθεσης καὶ ἀποσύνθεσης, ἔχει την ἰδιότητα νὰ πυρακτώνεται, νὰ παρέχει τεράστια δύναμη καὶ δύναται νὰ κληροδοτηθεῖ ἀπὸ τον πατέρα.
Ἔτσι, ἄν θεωρήσουμε ὅτι οἱ θεοί ἦταν ὄντα ὑπαρκτὰ καὶ ἑνώθηκαν με τους ἀνθρώπους τότε σύμφωνα με τις ἀναφορές, τα παιδία ποῦ προέκυπταν ἀπὸ την ἕνωση θεῶν καὶ θνητῶν εἶχαν εἷτε γαλάζιο αἷμα εἴτε κόκκινο. Ὅσα παιδιά εἶχαν γαλάζιο αἷμα,ἦταν ἡμίθεοι καὶ ὅσα παιδιά εἶχαν κόκκινο, διέθεταν ἀνενεργό ἰχώρ, ὅπως ἐξακολουθοῦν νὰ ἔχουν καὶ σήμερα οἱ ἀπόγονοι της ἕνωσης τῶν ἀνθρώπων με τους θεοὺς, οἱ Ἕλληνες. Ο ἰχώρ ἀκόμη, λέγεται ὅτι μπορεῖ νὰ ἐνεργοποιηθεῖ στὸ αἷμα καὶ νὰ το μετατρέψει ἀπὸ κόκκινο σε γαλάζιο (ποῖα θὰ ἦταν ἡ συνέπεια;).
Μάλιστα, τον τελευταῖο καιρό Γάλλοι βιολόγοι ἀποφάνθηκαν ὅτι στό DNA (γενετική σύσταση) τῶν Ἑλλήνων ὑπάρχουν κάποια χρωματοσώματα ποὺ τους καθιστούς διαφορετικούς (θὰ μποροῦσε νὰ ἦταν ὁ Ἰχώρ;). Ἐπίσης σύμφωνα με ἔρευνα τῶν Πανεπιστημίων του Στάνφορντ τῶν ΗΠΑ καὶ της Παβίας της Ἰταλίας, τό DNA τῶν Ἑλλήνων καταδεικνύει πῶς σε ποσοστό 99,5% πρόκειται γιὰ καθαρά φυλή πού δὲν ἔχει ἐπηρεασθεῖ ἀπὸ τους Σλάβους οὔτε ἀπὸ τους Τούρκους.
Οἱ ἰδιαιτερότητες του Ἑλληνικοῦ DNA
Ὁ ἰατρός καὶ καθηγητής Μανώλης Λαμπράκης μας ἐνημερώνει γιὰ τις ἰδιαιτερότητες του Ἑλληνικού DNA. Τα στοιχεῖα προέρχονται ἀπὸ τον
καθηγητή Σταματογιαννόπουλο, τα ὁποῖα ἀνακοινώθηκαν στο BBC
Ἀκοῦστε τι μας εἶπε:
Ἄκρως ἐντυπωσιακὰ εἶναι τὰ στοιχεῖα ποὺ προκύπτουν ἀπὸ τίς γενετικὲς ἔρευνες στὸ Ἀριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) καὶ σὲ ἄλλα εὐρωπαϊκὰ ἱδρύματα, συμπληρώματος τὸ πὰζλ γιὰ τὴν καταγωγὴ τῶν Ἑλλήνων.
Tὸ Eλληνικὸ γενετικὸ ὑλικὸ «μοιάζει» πολὺ μὲ αὐτὸ τῶν Ἰταλῶν, λιγότερο μὲ τῶν Γάλλων καὶ μὲ ἕνα ποσοστὸ τῶν Ἱσπανῶν, ὄχι ὅμως καί με τῶν Τούρκων.
Στὸ βιβλίο του, ἐκτὸς ἀπὸ τὴν παράθεση δεδομένων, ὁ καταξιωμένος ἐπιστήμονας συγκρίνει τὰ χαρακτηριστικὰ τῶν Ἑλλήνων μὲ ἀντίστοιχα στοιχεῖα λαῶν τῆς Βαλκανικῆς, τῆς Εὐρώπης, τῆς Μέσης Ἀνατολῆς καὶ τῆς Ἀφρικῆς.
Οἱ νέες ἔρευνες, ποὺ βασίζονται στὴ μελέτη τοῦ DNA καὶ ὄχι στὶς ἀναλύσεις αἵματος ὅπως παλιότερα, ὁδηγοῦν σὲ πιὸ ἔγκυρα συμπεράσματα καὶ ἀναμένεται νὰ δώσουν νέες πληροφορίες γιὰ τὸ γενετικὸ ὑλικὸ τῶν Ἑλλήνων, ἐκτιμᾷ ὁ κ. Τριανταφυλλίδης. «Τὸ γεγονὸς ὅτι ἀπέχουμε γενετικὰ ἀπὸ τοὺς Σλάβους τὸ εἴχαμε διαπιστώσει καὶ παλιότερα, μελετῶντας τίς ὁμάδες αἵματος.
Πλέον ἔχουμε στοιχεῖα ἀπὸ 300.000 γονίδια καὶ γενετικοὺς δεῖκτες γιὰ νὰ ἀποδείξουμε ὅτι δὲν ἰσχύουν, γιὰ παράδειγμα, ἰσχυρισμοὶ ὅπως ὅτι οἱ Ἕλληνες ἔχουν ἀφρικανικὴ καταγωγή, ὅπως εἶχαν ὑποστηρίξει ἐσφαλμένα, τελικά, οἱ Σκοπιανοί», ὑπογραμμίζει ὁ καθηγητής.
«Συγκρίνοντας τὸ DNA τῶν κατοίκων τῆς Ἑλλάδας καὶ εἰδικότερα τῆς Πελοποννήσου, μὲ τὸ DNA τῶν κατοίκων τῆς νότιας Ἰταλίας, διαπιστώνεται ὅτι σὲ μεγάλο ποσοστὸ εἶναι ἴδιο. Ἡ γενετικὴ συμβολὴ τῶν Ἑλλήνων στὴ γενετικὴ σύσταση τῶν σημερινῶν κατοίκων τῆς Σικελίας καὶ τῆς Νότιας Ἰταλίας ἀνέρχεται στὸ 37,3% καὶ 10%, ἀντίστοιχα. Εἶναι γνωστὸ ὅτι οἱ περιοχὲς τῆς Μεγάλης Ἑλλάδας, στὴ νότια Ἰταλία, ἀποτελοῦνται κυρίως ἀπὸ ἑλληνικοὺς πληθυσμούς, ἀλλὰ τὸ πιὸ ἐντυπωσιακὸ εἶναι ὅτι τὸ γενετικὸ ἀποτύπωμα ἐξακολουθεῖ νὰ ἀποκαλύπτεται σήμερα, μετὰ ἀπὸ 2.500 χρόνια!», παρατηρεῖ ὁ κ. Τριανταφυλλίδης.
Τὸ Ἑλληνικὸ DNA δὲν ἔχει ἐπηρεαστεῖ οὔτε στὸ ἐλάχιστο.
Ἐκτὸς ἀπὸ τοὺς Τούρκους, καὶ οἱ Βούλγαροι, Σλάβοι τῆς ΠΓΔΜ καὶ Ἀλβανοὶ διαφέρουν στὴ γενετική τους σύσταση ἀπὸ τοὺς Ἕλληνες. Ἐπιπλέον, τὰ γενετικὰ δεδομένα ἀπορρίπτουν ὡς ἐσφαλμένη τὴ θεωρία τοῦ Φαλμεράϋερ περὶ τῆς καταγωγῆς τῶν Ἑλλήνων, οἱ ὁποῖοι ἀποδεικνύεται ὅτι ὁμαδοποιοῦνται γενετικὰ μὲ εὐρωπαϊκοὺς λαούς.
Ἡ DNA ὑπογραφὴ τῶν Ἑλλήνων ἀντικατοπτρίζει, ἀκόμη καὶ σήμερα, τὴν ἐξάπλωση τῶν ἀρχαίων Ἑλλήνων καὶ ἀποδεικνύει τὴ συνέχεια τῶν Ἑλλήνων στὸν χῶρο καὶ στὸν χρόνο.
Tο ἐπιστημονικὸ αὐτὸ κείμενο ἀπευθύνεται, ὄχι μόνο στοὺς εἰδικοὺς ἐπιστήμονες, ἀλλὰ καὶ σὲ ἕνα εὐρύτερο κοινὸ ποὺ ἐπιθυμεῖ νὰ ἐνημερωθεῖ μὲ τρόπο ὑπεύθυνο γιὰ τὰ εὐαίσθητα ζητήματα τῆς γενετικῆς ταυτότητας καὶ ἱστορίας τῶν Ἑλλήνων.
Στὸ νέο βιβλίο του, ὁ καθηγητὴς Κωνσταντῖνος Τριανταφυλλίδης παντρεύει τὴ Γενετικὴ μὲ τὴν Ἱστορία, τὴν Ἀρχαιολογία, τὴ Γλωσσολογία, τὴν Ἀνθρωπολογία, τὴν Παλαιοντολογία καὶ τὴ Μυθολογία, δίνοντας ἐπιστημονικὲς ἀπαντήσεις σὲ ἐρωτήματα γιὰ τὴν ταυτότητα καὶ τὴν καταγωγὴ τῶν σημερινῶν κατοίκων τῆς Ἑλλάδας.
Τὸ ἑλληνικὸ DNA μέσῳ Ἀξιοῦ καὶ Δούναβη
Ἐνα ἀπὸ τὰ βασικὰ συμπεράσματα τῶν πολυετῶν μελετῶν τοῦ γενετικοῦ ὑλικοῦ των Ἑλλήνων εἶναι ὅτι οἱ Ἑλληνες μετέφεραν τὸν πολιτισμό τους καὶ τὸ DNA τους στὴ Δυτικὴ Εὐρώπη, μέσῳ τῆς κοιλάδας του Ἀξιοῦ καὶ κατόπιν τοῦ Δούναβη. Ἡ μετακίνηση τῶν ἐποίκων ξεκίνησε δηλαδὴ ἀπὸ τίς περιοχὲς τῆς Θεσσαλονίκης, τῆς κεντρικῆς Μακεδονίας καὶ τῆς Θεσσαλίας.
Ὀπως περιγράφει, οἱ ἐπιστήμονες δίνουν μεγάλη σημασία στὸ γεγονὸς ὅτι μετὰ ἀπὸ δεκάδες ἔρευνες δὲν ἀνακαλύφθηκε μογγολικὴ προέλευση στὸ DNA τῶν Ἑλλήνων. Ἐξηγεῖ ὅτι, παρὰ τὴν τουρκικὴ κατοχὴ στὴν Ἑλλάδα, δὲν ἀποδεικνύεται, ὅπως ἀναμενόταν, κάποια σχέση στὸ DNA τῶν δύο λαῶν. Τὸ ἑλληνικὸ DNA δὲν ἔχει ἐπηρεαστεῖ οὔτε στὸ ἐλάχιστο, ἐνῶ τὸ ἴδιο δὲν ἰσχύει, γιὰ παράδειγμα, γιὰ τοὺς σημερινοὺς Ἱσπανούς, οἱ ὁποῖοι σὲ σημαντικὸ ποσοστὸ ἔχουν ἀραβικὴ γενετικὴ προέλευση.
Τρίτη 18 Απριλίου 2023
Ἡ Λόγχη τοῦ Λογγίνου.
Δευτέρα 17 Απριλίου 2023
Κλεοπάτρα - Ἡ τελευταία Ἑλληνίδα βασίλισσα τῆς Αἰγύπτου
Σάββατο 15 Απριλίου 2023
Ἡ Λόγχη τοῦ Λογγίνου. καὶ οἱ μεταφυσικές ἰδιότητές της
Ἡ Ἱστορία τῆς Ἁγίας Λόγχης καὶ τὰ καρφιά του Κυρίου
Η λόγχη – ποὺ χρησιμοποιήθηκε ἀπὸ το Ρωμαῖο ἑκατόνταρχο Λογγίνο - γιὰ νὰ τρυπήσει τὴ δεξιά πλευρά του Χριστοῦ στὸ σταυρό – ἔγινε δημοφιλής κυρίως χάρη στὸ κλασικό πλέον βιβλίο του Τρίβορ Ραβενσκροφτ “the spear of destiny” (λόγχη του πεπρωμένου). Τονίζεται ὅτι ὁ Άγιος Λογγίνος ἔζησε ἐπὶ Τιβερίου. Καταγόταν ἀπὸ την Καππαδοκία καὶ ὑπηρετοῦσε στὸ ρωμαϊκό στρατό ὥς ἑκατόνταρχος, ὑπὸ τις διαταγές του Ποντίου Πιλάτου.
¨Ο Ρωμαῖος ἑκατόνταρχος Λογγίνος, ἦταν αὐτὸς ποὺ ἔλαβε διαταγή νὰ ἐκτελέσει μαζί με τους ἄνδρες του την ἀποφάσει του Πιλάτου, αὐτὸς πού ὁδήγησε στὸ ἅγιο Πάθος του Κυρίου καὶ Σωτῆρος ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, καὶ νὰ φυλάξουν τον τάφο του.
Οἱ θεωρίες γιὰ την λόγχη
Ὑπάρχουν διάφορες θεωρίες γιὰ το πού μπορεῖ νὰ βρίσκεται σήμερα η λόγχη...Η λόγχη λέγεται ὅτι βρίσκεται στὸ παλάτι του Χόφμπουργκ στὴ Βιέννη καὶ ἀνῆκε στὸν Καρλομάγνο. ὁ ἐπίσημος ὁδηγὸς γιὰ τα ἐκθέματα του Χόφμπουργκ ἀναφέρει πῶς ἡ λόγχη φτιάχτηκε ἀπὸ ἕνα ἀπὸ τα καρφιά ποὺ χρησιμοποιήθηκαν κατά τὴ σταύρωση του χρηστοῦ, καὶ με τα χρόνια, μετά τον Καρλομάγνο, ἔφτασε νὰ θεωρεῖται ὅτι εἶναι ἡ αὐθεντική λόγχη του Λογγίνου.
Πιὸ γνωστή κατά το μεσαίωνα ἦταν μία λόγχη ποῦ εἶχε χρησιμοποιήσει μία ἀντιχριστιανική ὁμάδα γιὰ νὰ «ἐπιτεθεῖ» σε ἕνα ἄγαλμα του Χριστοῦ. Σύμφωνα με την 'ἱστορία' το ἄγαλμα μάτωσε καὶ ἡ λόγχη ἔγινε ἀντικείμενο τιμῆς, ἀφοῦ θεωρήθηκε ἡ αἰτιᾶ ἑνὸς θαύματος.
Ὕστερα ἀπὸ αὐτό ἔπεσε στὴν ἀφάνεια, γιὰ νὰ ἀποκαλυφθεῖ σε ἕνα ὅραμα αἰῶνες ἀργότερα, το 1099, στοὺς σταυροφόρους ποῦ πολιόρκησαν την Ἀντιόχεια.
Μερικοί λένε ὅτι σήμερα φυλάσσεται στὴν καθολική ἐκκλησία του Ἐχμιατζίν, στὴν Ἀρμενία, ἄλλες πηγές ἀναφέρουν ὅτι ἡ αὐθεντική λόγχη βρισκόταν στὴν Ἱερουσαλήμ την ἐποχῆ του μεγάλου Κωνσταντίνου τον 4ο αι μ.Χ. Ἔπεσε στὰ χέρια των Πάρθων τον 7ο αἰῶνα καὶ ἀνακαλύφτηκε ἀπὸ τον βυζαντινό αὐτοκράτορα Ἡράκλειο, ὁ ὁποῖος ἀφαίρεσε τις ἄκρες της καὶ την ἔφερε πάλι πίσω στὴν Κωνσταντινούπολη. Το μεγαλύτερο μέρος της αἰχμῆς της παρέμεινε στὴν Ἱερουσαλήμ μέχρι το 715, ὁπότε καὶ στάλθηκε στὴν Πόλη.
Το 1241, μετά την πτώση της Κωνσταντινούπολης στοὺς Φράγκους, ὁ Λουδοβίκος ο 6ος, βασιλιάς της Γαλλίας, παρουσιάστηκε με ἕνα κομμάτι της μύτης της λόγχης καὶ μία συλλογή ἀπὸ θρησκευτικά ἀντικείμενα, τα ὁποία στέγασε στὸ Σεντ Σαπέλ στὸ Παρίσι.
Το μεγαλύτερο μέρος της αἰχμῆς ὡστόσο, παρέμεινε στὴν Κων/Πολη κι ἔπεσε στὰ χέρια των Τούρκων το 1453. Ὁ Τοῦρκος σουλτᾶνος Βαγιαζήτ ὁ Β την ἔστειλε στὸν Πάπα Ἰννοκέντιο τον 8ο το 1492. Ἀπὸ τότε, βρίσκεται κάτω ἀπὸ τον τροῦλο του Ἁγίου Πέτρου.
Κατά το 18ο αἰῶνα ὁ Πάπας Βενέδικτος ο 14ος εἶχε μία ἀκριβὴ εἰκόνα της ἄκρης της λόγχης ποὺ βρισκόταν στὸ Σεντ Σαπέλ καὶ βρῆκε ὅτι ταίριαζε τέλεια με το δικό του μεγαλύτερο κομμάτι. Κατά την γαλλική ἐπανάσταση ὅμως ἡ αἰχμή ἐξαφανίστηκε καὶ κανείς δὲν γνωρίζει ἀπὸ τότε ποῦ βρίσκεται.
Τι σχέση μπορεῖ νὰ ἔχει ὁ Χιτλερ με ὅλα αὐτά; Ὅπως ἔχει ἀναφέρει το Onalert σε προηγούμενο δημοσίευμα, οἱ ναζιστές ἐνδιαφερόντουσαν γιὰ τον μυστικισμό συνεπῶς ἦταν ἀπόλυτα φυσιολογικό ὁ Ἀδόλφος Χίτλερ, μετά ἀπὸ ἐκείνη την πρώτη ἐπαφῆ με τη Λόγχη, νὰ ἀρχίσει μανιωδῶς νὰ μελετάει την ἱστορία της. Σύντομα συνδέθηκε με τις ἰσχυρές ἀποκρυφιστικές ὁμάδες ποὺ ἤκμαζαν τότε στὴ Γερμανία. Καὶ ἦταν αὐτοὶ οἱ κύκλοι, σύμφωνα με το συγγραφέα Trevor Ravenscroft, ποὺ τον ἀνέδειξαν στὴν ἐξουσία ὥς ὀργάνῳ τους, παρέχοντάς του ὄχι μόνο πολιτική καὶ οἰκονομική στήριξη, ἀλλὰ καὶ τὴ βοήθεια των σκοτεινῶν δυνάμεων ποὺ μετέτρεψαν μία ἀσήμαντη καὶ μᾶλλον περιφρονημένη ἀπὸ τον κοινωνικό περίγυρο προσωπικότητα σε ἕναν ἡγέτη ποὺ μαγνήτιζε τα πλήθη. Κι ὅταν τελικά ἀπέκτησε καὶ καὶ τὴ Λόγχη, ὁ Χίτλερ ἦταν πιὰ σίγουρος ὅτι θὰ κυριαρχήσει στὸν κόσμο...